Sunday, April 08, 2007

SOALAN DAN JAWAPAN

Apakah AGLOCO?
AGLOCO
adalah "Internet based economic network" yang pertama yang membolehkan anda sebagai ahli untuk memiliki "share" dalam internet. Pengiklan, syarikat enjin carian (seperti google dan yahoo!), penjual di internet, dan banyak lagi syarikat sebenarnya membayar berbillion dollar untuk mendapatkan perhatian anda. Dengan AGLOCO, andalah yang akan dibayar oleh syarikat-syarikat tadi! Kerana bila anda menjadi ahli AGLOCO, anda akan di bayar apabila anda melayari internet.

Bagaimana ini boleh berlaku?
AGLOCO
akan memberi setiap ahlinya satu web browser yang dipanggil ViewbarTM yang akan berada di bawah page internet anda.Setiap kali anda menggunakan ViewBarTM, AGLOCO akan memperoleh keuntungan dari segi pengiklanan, carian, pengedaran dan komisen.

Adakah Pendaftaran Percuma?
Ya, pendaftaran adalah percuma. Anda tidak akan dikenakan cas walau satu sen pun, sekarang dan pada masa akan datang.

Apa yang saya dapat sebagai ahli?
Anda akan dapat share anda dalam AGLOCO. Berdasarkan
Simmons Report share anda bernilai USD150! atau dalam RM ialah RM525!! Dengan hanya menjadi ahli percuma! Bila anda mencari orang lain untuk join AGLOCO, setiap orang yang anda dapat bernilai USD30 iaitu RM105!! Dan anda akan dapat sehingga Empat peringkat orang yang anda dapatkan untuk join.

Sebagai contoh jika anda dapat mencari 5 orang dan setiap 5 orang itu dapat mencari 3 orang. Jumlah ahli di bawah anda adalah 405 orang yang membawa nilai USD12000 atau RM42000!!! Dan apa yang anda perlu lakukan hanya mencari lima orang untuk join. AGLOCO adalah percuma jadi tidak susah untuk ajak orang!

Apa yang perlu dilakukan untuk mendaftar dan selepas mendaftar?
Untuk mendaftar sila klik
DI SINI dan anda akan di bawa ke page lain. Isikan maklumat yang diperlukan, dan satu email pengesahan akan dihantar. Pergi ke email tersebut dan sahkan. Anda sudah menjadi ahli. Selepas itu anda ada dua pilihan.

Pertama, cari seberapa ramai kawan-kawan dan keluarga untuk sertai AGLOCO dan anda akan menikmati hasil yang banyak dari Agloco, atau

Kedua, tidak cari orang lain. Anda akan dapat share anda dalam AGLOCO yang bernilai USD150.
Jadi Buat pilihan anda!

Apa yang perlu dilakukan sebagai ahli?
Anda hanya perlu menggunakan internet selama 5 jam SEBULAN menggunakan ViewBarTM dan anda akan dibayar menggunakannya!! Cari orang untuk join sama, Lebih banyak yang akan anda dapat!! Jadi apa tunggu lagi, daftarlah sekarang dan saya akan membantu anda mengembangkan komuniti terbesar kita.


No comments: