Sunday, April 08, 2007

KENAPA PROMOTE AGLOCO?


Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Masuk hari ni, sedar tak sedar dah lebih kurang 5 bulan AGLOCO dilancarkan. Mungkin ramai yang tertanya tanya kenapalah saya bersungguh-sungguh promote AGLOCO ni? Siap tulis kat dalam blog pasal AGLOCO plak tu?

Pertama sekali saya amat tertarik dengan idea di sebalik website AGLOCO ni. Kita sebagai pengguna internet juga mempunyai hak untuk memperolehi sesuatu daripada segala aktiviti yang berlaku di dalam internet tak kisahla aktiviti jual beli ker, lelong ker, aktiviti pengiklanan ker dan sebagainya. Sekurang-kurangnya kita boleh mengharapkan komuniti AGLOCO ni untuk memperjuangkan nasib kita sebagai para pengguna internet di seluruh dunia. Kita memberi keuntungan kepada laman2 web tertentu, adakah kita dapat sesuatu daripada sokongan kita? TIDAK SAMA SEKALI.. Sebab itulah program AGLOCO ini diwujudkan. Kenapa saya promote AGLOCO?
  • Kerana program ini adalah PERCUMA - Pada pandangan saya, ada baik juga saya promote program percuma ini (tak semua program percuma saya promote). Kalau lah kata AGLOCO ni tak menjadi, saya tak rugi apa-apa. Kawan-kawan yang saya tarik join pun takkan rugi apa-apa. So, kawan saya takkan marahkan saya kerana melibatkan dia masuk AGLOCO.

  • Kerana kita sebagai salah seorang ahli AGLOCO (jika anda telah berdaftar) berada pada situasi 'menang-menang'. Seperti yang saya cakap tadi, kita tidak mempunyai sebarang risiko, modal pun tak payah nak fikir, tak payah nak jual barang ker, bahkan kalau tak nak promote kat orang lain pun tak per. Terpulang kepada diri sendiri.

Adakah anda pernah mendengar program AllAdvantage.Saya rasa bekas ahli AllAdvantage dulu tak ramai di Malaysia. Mereka tak pernah rasa semasa tahun 1999 dulu. Jadi mungkin mereka merasakan program percuma begini tak mampu nak membayar ahli, dan merasakan menyertainya adalah sesuatu yang sia-sia.

Tetapi, tahukah anda, AllAdvantage dulu telah membuat rekod kerana telah berjaya membayar USD100juta kepada ahli ahlinya? Seperti motto AGLOCO: Sometimes Free is too Expensive

Jadi jika anda ingin mengambil peluang ini tanpa rasa was-was ataupun takut-takut, daftarlah sekarang DI SINI dan kita akan sama-sama membina komuniti kita ok.

Apa yang anda perlu lakukan ialah selepas mendaftar, anda akan mendapat satu URL, anda boleh memaparkan URL tersebut di blog saya ini untuk dikongsi bersama dengan rakan-rakan yang lain. Marilah kita bersama-sama membina komuniti terbesar bersama saya.

Sila daftarkan diri anda DI SINI ataupun klik banner JOIN NOW di bawah.



No comments: