Monday, April 09, 2007

BENARKAN SAYA MEMBANTU ANDA

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada para pembaca,

Siapa belum sertai
AGLOCO? Kenapa nak tunggu sehingga muncul viewbar baru nak join, sedangkan join adalah PERCUMA.

Jika masa tu baru nak join, mungkin masa tu, kawan-kawan anda sudah menyertainya dengan orng lain. Jom kita bina network dengan
AGLOCO bersama-sama. Bagaimana saya boleh bantu anda dalam AGLOCO? Mudah saja:

  • Join AGLOCO dalam group saya.

  • Beri refferal link anda kepada saya.

  • Dan ajak kawan2 anda sertai AGLOCO dengan menggunakan link anda.

  • Selepas kawan anda sertai dalm group anda, jika tak faham mengenai AGLOCO, suruh mereka rujuk blog saya ni.

  • Jika tak faham juga, tanya saya terus melalui comment di blog ini. Saya akan bantu ahli group kita.

Sertai AGLOCO sekarang kerana anda tidak akan rugi apa-apa. Dan setelah anda melakukan seperti apa yang saya lakukan, anda akan seronok melihat ahli dalam rangkaian anda bertambah setiap hari. Ahli dalam kumpulan saya tidaklah sampai beratus-ratus, tetapi saya seronok melihat pertambahan setiap hari dalam rangkaian saya. Setelah lebih kurang 3 minggu mempromosikan AGLOCO, inilah hasilnya:




1 comment:

macam=macam ada said...

Akum,

Soalan pertama: Pada tahun berapakah agloco ditubuhkan?,Dimana ia berpusat?,Siapa pengasasnya?

Soalan Kedua: Saya telah menyertai agloco pada Jun 2007, saya aktif tetapi tidak mempunyi downline. Sehingga sekarang saya belum menerima apa-apa bayaran lagi. Nak kata saya tak cukup jam.tak juga pasal kadang-kadang saya menggunakan internet di rumah lebih 5 jam dalam sehari.

Soalan Ketiga: terangkan bagaimana persyaratan kelayakan pembayaran dengan terperinci