Saturday, April 07, 2007

PENGENALAN AGLOCO


Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Pernahkah anda mendengar satu program sekitar 1999 -2000 dahulu? Nama program tersebut ialah Alladvantage. AGLOCO ialah konsep yang sama seperti Alladvantage cuma pertukaran nama dan idea yang lebih bernas berbanding program Alladvantage suatu masa dahulu. Program ini suatu masa dahulu di kategorikan juga sangat berjaya kerana Alladvantage telah berjaya membuat pembayaran kepada ahli sebanyak USD100 juta dengan cara menghantar ceknya melalui pos. Kenapa pula Alladvantage tersebut terkubur begitu sahaja?

Tahun-tahun tersebut merupakan tahun revolusi bagi pengguna-pengguna internet mencari pendapatan sampingan di internet. Dan Alladvantage juga adalah satu komuniti yang juga baru dalam menawarkan perkhidmatannya. Kerana tidak cukup pengalamanlah Alladvantage terpaksa ditutup. Tapi perlu di ingat, pembayaran yang Alladvantage pernah buat dahulu kepada ahli-ahli di seluruh dunia, iaitu USD100 juta, tidak boleh di pandang dengan sebelah mata sahaja. Gambar di bawah ni rupa viewbar AllAdvantage masa dulu-dulu:





Di sini saya tunjukkan bukti cek yang pernah diterima oleh ahli-ahli program Alladvantage:



Sekarang, dengan adanya kepakaran-kepakaran baru di dalam kumpulan, mereka kembali lagi dengan nama baru, iaitu AGLOCO (A GLObal COmmunity). Berminat untuk mengetahui dengan lebih lajut, klik DI SINI. Pada post yang akan datang, saya akan menerangkan dengan lebih lanjut mengenai orang-orang kuat di sebalik penubuhan AGLOCO ini. Sekiranya anda berminat untuk menjadi ahli komuniti antarabangsa ini sambil memperoleh pendapatan sampingan setiap bulan, sila klik banner di bawah dan isikan borang yang telah disediakan. Jadilah antara perintis utama di dalam program yang hebat ini.



No comments: